Obchodní podmínky

  1. Základní údaje

1.1. Prodávající

Curanatura s.r.o.

Horní Tisovník 189

96275

Česká Republika

IČO: 52235904
DIČ: 2120937599
IČ DPH: SK2120937599

1.2. Bankovní spojení

SWIFT/BIC: FIOZSKBAXXX
IBAN: SK34 8330 0000 0029 0159 1521

  1. Vymezení pojmů

Spotřebitel, zákazník, kupující – fyzická nebo právnická osoba, která nakupuje výrobky pro osobní spotřebu nebo pro potřebu příslušníků své domácnosti.
Prodávající – Curanatura s.r.o.
Dopravce – přepravní společnost.

  1. Platnost obchodních podmínek

Obchodní podmínky platí pro všechny objednávky.
Na vztah mezi spotřebitelem a prodávajícím se vztahují ustanovení:

  • občanského zákoníku,
  • zákona č.22/2004 Sb. o elektronickém obchodu,
  • zákona č.102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů,
  • zákona č.250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele.

Doba platnosti obchodních podmínek je uvedena na závěr.

  1. Objednání zboží

a) Objednávka je návrhem kupní smlouvy uzavřené na dálku mezi spotřebitelem a prodávajícím. Smlouva je uzavřena od chvíle, kdy prodávající potvrdí přijetí objednávky. Potvrzení přijetí objednávky může prodávající oznámit spotřebiteli elektronicky (e-mailem), telefonicky nebo faxem. Potvrzená objednávka (kupní smlouva) je uložena u prodávajícího a je pro spotřebitele vždy dostupná.

b) Způsob objednávky

  • prostřednictvím internetové stránky curanatura.sk
  • e-mailem na adresu curanatura@curanatura.sk
  • telefonicky na telefonním čísle 0915 335 016

c) Forma objednávky:

  • elektronickou objednávkou prostřednictvím internetového obchodu
  • zasláním srozumitelné a jednoznačné objednávky e-mailem
  • ústní formou – telefonicky

d) Objednávka musí obsahovat:

  • údaje spotřebitele: jméno a příjmení spotřebitele, případně jméno a příjmení osoby na místě dodání, adresu místa dodání, kontaktní údaje (telefon, e-mail),
  • informace o zboží: přesnou specifikaci (kód, název zboží, počet, cena),
  • datum objednávky, způsob dodání, způsob úhrady ceny za zboží.
  1. Dodací a platební podmínky

V současnosti pro objednávky do ČR, zboží zasíláme kurýrní službou PPL nebo Českou poštou, pro objednávky na Slovenské republiky společností DPD. Úhrada za zboží se realizuje přímo osobně v hotovosti nebo kartou kurýrovi (dobírka), příp. platbou předem na náš bankovní účet nebo kartou online při nákupu.

Všechny ceny v našem e-shopu jsou smluvní a konečné.

V případě, že zboží doručuje smluvní přepravce, dává kupující prodávajícímu právo předat dopravci nutné minimum osobních údajů pro bezproblémové doručení zboží (jméno, adresa, telefon).

5.1. Platby a doručení zboží

Objednané produkty Vám budou doručeny spravidla nejpozději do 5 pracovních dnů. O stavu objednávky Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem. Po obdržení zprávy, že objednávka byla expedována, je obvykle do 48 hodin objednávka doručena zákazníkovi.

Doba dodání do Slovenské republiky se standardně pohybuje do 2 pracovních dnů.

Cena za dopravu je závislá na výši objednávky a cílové zemi:

a) Při dopravě na Slovensko účtujeme cenu 4 EUR za zásilku při objednávkách v hodnotě zboží do 40 EUR bez ohledu na způsob platby. Pro objednávky v hodnotě nad 40 EUR je poštovné zdarma.

b) Při objednání zboží do České republiky počítáme cenu za dopravu 6 EUR při objednávkách v hodnotě do 50 EUR. Pro objednávky do ČR v hodnotě nad 50 EUR je poštovné zdarma.

c) Doručování do ostatních zemí účtujeme podle zvláštních aktuálních ceníků a cena dopravy bude s odběratelem individuálně konzultována při zpracování objednávky.

d) Osobní odběr na skladě ve Zvolenu, resp. v okolí (dle možností a vždy po dohodě) je zdarma.

5.2. Platba předem

Platbu předem můžete provést převodem na náš účet v Kč, č.ú.: 2101591523, kód banky: 2010, BIC/SWIFT: FIOSKBAXXX, IBAN: SK16 8330 0000 0021 0159 1523. Důležitý je variabilní symbol (VS), který představuje číslo objednávky a do zprávy pro příjemce prosíme uvést Vaše jméno. Bez udání VS nemusí být Vaše objednávka korektně vyřízena, resp. může být vybavena později, protože nebudeme moci identifikovat plátce. Po úhradě Vám bude objednané zboží odesláno dle dostupnosti zboží na skladě.

Při platbě za zboží kurýrovi (dobírka), bankovním převodem i kartou online je faktura (která slouží zároveň jako dodací list) dodávaná fyzicky jako příloha balíku při doručení objednávky.

  1. Storno objednávky

Kupující může svoji objednávku vzít zpět (stornovat) nejpozději do dvou hodin po uskutečnění objednávky, a to e-mailem na adresu obchod@bezodpadu.sk nebo telefonicky (hovor, ne sms) na čísle 0915 335 016.

Pokud zákazník stornuje a nepřevezme již zaslané zboží a toto nám bude následně vráceno, bude mu účtován storno poplatek ve výši 15 € za služby spojené s dopravou. Tento poplatek je zákazník povinen uhradit nejpozději do 3 pracovních dnů od zaslání upomínky na náš bankovní účet vkladem nebo bankovním převodem. V případě, že zákazník platil předem, zaplacená částka mu bude zaslána zpět po odečtení storno poplatku 15 €.

Pokud se již Vámi objednané zboží z jakéhokoli důvodu nenachází na skladě, bude Vám nabídnuta přiměřená alternativa, nebo můžete jednoduše objednané zboží stornovat.

  1. Reklamační podmínky

Zákazník je povinen před převzetím zboží od kurýra zkontrolovat, zda zásilka není zjevně poškozena. V případě poškození zásilky je zákazník povinen následně zkontrolovat obsah zásilky a zjistit, zda zboží uvnitř není dopravou poškozeno. Dojde-li k poškození zboží (platí i pro případ, pokud poškození zboží bylo zjištěno až po odchodu kurýra), následuje reklamace kurýrních služeb, kterou nám musí zákazník nahlásit okamžitě telefonicky nebo e-mailem, nejpozději však do 24 hodin od doručení. Zároveň je zákazník povinen nám na email zaslat fotodokumentaci poškození zásilky i zboží. V případě neotevření zásilky my, jako smluvní partner kurýrní služby, pak nahlásíme tuto reklamaci přímo naší kurýrní společnosti a ta pošle k zákazníkovi kurýra, který poškozenou zásilku se zbožím vyzvedne, nafotí a sepíše protokol.

7.1. Postup reklamace zboží

Zákazník je oprávněn uplatnit nárok ze záruky písemně na adrese provozovatele nebo e-mailem na curanatura@curanatura.cz nebo osobně na odběrním místě provozovatele a to bez zbytečného odkladu. Popis reklamace musí obsahovat tyto náležitosti:

  • označení reklamovaného zboží
  • důvod reklamace
  • termín nákupu

Náklady na dopravu hradí provozovatel – oznámení o přijetí reklamace bude zasláno klientovi e-mailem do 3 pracovních dnů a vyrozumění o stavu reklamace do 30 dnů ode dne jejího přijetí.

Zákazník je povinen spolu s vadným výrobkem, předložit fakturu, resp. doklad o zaplacení. Kupující je povinen dále při reklamaci předložit vadnou věc včetně jejího příslušenství. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebováním, nesprávným používáním výrobků, nesprávnou manipulací a skladováním. V případě zjištění výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, zda vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného.

  1. Osobní údaje

Osobní údaje chráníme a zpracováváme podle pravidel popsaných v části Zásady ochrany osobních údajů.